29. JANUAR 2018
Foto: Colourbox
Af: Jesper Moll
DAP-Brugeradministration er et værktøj, som primært anvendes til at give personer, der er tilknyttet menighedsråd, adgang til Den Digitale Arbejdsplads (DAP), Dataarkiver og andre programmer, som anvendes af menighedsråd.
Værktøjet kan anvendes af menighedsrådets formand, kontaktperson og brugere der – af formanden - er givet rollen "betroet". Der er menighedsrådsformanden eller kontaktpersonen, der kan give andre adgang til at anvende DAP.
Men også distriktsforeninger kan have, og flere har allerede, en profil (postkasse) på DAP. Ligesom for menighedsrådene er det vigtigt løbende at opdatere DAP-brugeradministration og aftale alternative kommunikationsveje, hvis DAP ikke benyttes.
For at sikre adgang for alle distriktsforeningens bestyrelsesmedlemmer skal konstitueringen i bestyrelsen meddeles til DAP-supporterne, der sikrer adgang til DAP. Det skal ske via mail til ITK-brugeradministration@km.dk.
Hvis du har yderligere spørgsmål om hvordan distriktsforeningen kan bruge DAP, oprettelse og administration af DAP eller lignende kan du kontakte DAP support på tlf.nr.: 70202595 eller per mail DAP-support@km.dk.